my blog

joi, 26 aprilie 2007

Mania "Concursul Blogurilor"

Apreciez initiativa organizatorilor Olimpiadelor Comunicarii legata de bloguri.Personal o vad ca pe o incurajare pentru blogeri, si nu numai, de a scrie. Aici insa observ cu dezamagire o mica problemuta.
Observ ca scopul acestei initiative nu e destul de bine inteles.Nu premiile sunt cele care ar trebui sa iti dea de gandit.Sa scrii nu inseamna sa postezi tot ce iti trece prin cap doar de dragul de a "posta", de a avea cat mai multe articole pe blog si de a fi cat mai colorate.
Dupa cum am mai spus, imi plac lucrurile facute cu cap, imi place coerenta si intotdeauna admir un articol cu substanta, cu consistenta.
In ciuda faptului ca acest concurs nu ma motiveaza mai mult decat inainte sa scriu, simt nevoia sa-mi exprim punctul de vedere.De unde a plecat aceasta motivatie? De la diferitele articole pe care le-am citit, unele mentionate pe site-ul Olimpiadelor. Ca urmare, profit de ocazie pentru a lansa un mic indemn: Nu scrieti doar pentru a scrie. Nu scrieti cuvinte, fraze, idei care nu vor avea nici un efect. Cuvantul poate avea o greutate inimaginabila, poate lucra in favoarea sau in defavoarea voastra.
Cuvantul vorbit zboara, se pierde, timpul il sterge, insa cuvantul scris ramane. Ramane ca o marturie peste ani, se intipareste in minte, in suflet.
Sper sa nu fiu gresit inteleasa, repet, este punctul meu de vedere, iar de aici Scrisul se vede ca o arta.
Urasc aroganta, snobismul, insa imi doresc sa vad mai multe articole care sa imi retina atentia pentru o clipa, care sa ma faca sa reflectez, sa gandesc, care sa-mi stimuleze interesul, sa le retin.
Nu-mi ramane decat sa urez tuturor...Bafta la scris!
posted by Cristina at 11:55

0 Comments:

Trimiteți un comentariu

<< Home